U zboží, které Vás zajímá klikněte na tlačítko "Do košíku" (viz šipka na obrázku níže). Tím bude produkt přenesen do Vašeho košíku. (To je možné provést i z detailu produktu, nejen z přehledu produktů v kategorii.)
Budete informováni o tom, že produkt byl opravdu přidán do košíku.
Pokud chcete nakupovat další produkty, klikněte na tlačítko "Pokračovat v nákupu" a opakujte kroky 1 a 2.
Pokud jste už do košíku přidali všechny produkty, které chcete koupit, klikněte buď na tačítko "Do košíku" nebo na nápis uvnitř světle modrého obdelníku "Košík" v pravé části obrazovky (viz šipky na obrázku níže).
Tím jste se přesunuli do košíku, kde máte přehled o všech produktech, které jste do něj dosud přidali. Zde můžete také odstranit produkty, které jste do košíku vložili omylem (kliknutím na tlačítko "Odstranit").
Pokud již nechcete přidávat další produkty (což byste učinili kliknutím na "Eshop" v levém menu a pokračováním od kroku 1), klikněte na "Odeslat objednávku >>" (viz šipka na obrázku níže).
Pokud nejste registrovaným zákazníkem nebo nechcete nakupovat jako přihlášený zákazník, vyplňte prosím do připraveného formuláře Vaše kontaktní údaje a případně zanechte doplňující poznámku. Dejte prosím pozor, aby Vámi zadaná e-mailová adresa byla platná (nesmí obsahovat diakritiku ani mezery) - budeme Vám na ní zasílat informace o změnách ve stavu objednávky.
Pokud se chcete přihlásit nebo registrovat, můžete tak učinit kliknutím na příslušné tlačítko ve světle modrém obdelníku "Přihlášení" v pravé části obrazovky (na tlačítko "Přihlásit" klikněte až poté, co zadáte uživatelské jméno a heslo, které jste si zvolili při registraci). Přihlášení ale není povinné.
Po vyplnení všech potřebných údajů klikněte na talčítko "Pokračovat" (viz šipka na obrázku níže).
Nyní vyberete způsob dopravy a platby kliknutím na příslušnou řádku textu nebo na zaškrtávací políčko vlevo od textu.
Po výběru platby a dopravy klikněte na tlačítko "Další krok" (viz šipka na obrázku níže).
Překontrolujte prosím Vámi zadané údaje. Pokud zjistíte, že jste při zadávání údajů nebo vkládání produktů do košíku udělali chybu, můžete se v rámci objednávky vrátit zpět pomocí tlačítka "Předchozí krok". Pro úpravu položek vložených do košíku klikněte na text uprostřed světle modrého obdelníku "Košík" v pravé části obrazovky a pokračujte od kroku 3.
Pokud jsou všechny údaje v pořádku, klikněte na tlačítko "Dokončit objednávku" (viz šipka na obrázku níže), čímž objednávku definitivně odešlete a již nebudete moci dělat další úpravy.
Počkejte, než budete informováni, že objednávka byla přijata.
Správně dokončená objednávka by měla skončit touto obrazovkou. Pokud jste během objednávání narazili na nějaké potíže nebo Vaše verze stránek nevypadá shodně s prezentovanými obrázky, neobávejte se nás kontaktovat.