|
Naší největší předností je to, že nám člověk známky přinese a v podstatě se nemusí o nic starat. Často to jsou i lidé, kteří hodnotu svých známek neznají. My je zpracujeme, naceníme, nafotíme, naskenujeme a prodáme. Následně je zabalíme a pošleme. Výhodou je samozřejmě i naše stálá klientela. Dodavatel má o všem přehled díky dodavatelskému přehledu, který je mu kdykoliv online k dispozici. Vidí každou svoji položku, včetně obrázků, a to i zpětně. Může sledovat aktuální stav – jestli někdo přihazuje a případně kolik.
Další výhodou je, že naším cílem samozřejmě je, aby byl obchod za co nejvyšší cenu, protože jsme placeni z provize. Čím více vydělá zákazník, tím více vyděláme my. A to je ideální situace pro obě strany. Výhodou tohoto systému pro dodavatele je navíc to, že dostane mnohem více, než kdyby známky jen prodal. Ze zkušenosti mohu říct, že by šlo třeba jen o třetinu ceny.
Je třeba myslet na to, že obchodování známek je otázkou nabídky a poptávky – často je tedy potřeba i štěstí. Někdy se známka prodá za velké peníze a pak nám přijde za měsíc stejná, ale ta cena je výrazně nižší.
Co děláme:
Celkem 200 položek